close

Ylvis真的很北七(稱讚意味)wwww
雖然個人比較不喜歡這種曲風,jan egeland還是比較對我胃口~
不過還是要推一下他很妙的新歌啦!!



The Cabin
作詞V.Ylvisåker/B.Ylvisåker/C.Løchstøer 作曲:V.Ylvisåker/B.Ylvisåker/L.Devik

Oh..
Come with me, girl
I wanna take you to a place
Where it’s just you and me..
To my cabin
喔…
跟我來吧,女孩
我想帶你去個地方
那裏只有你我…
去我的小屋


Let me take you to my favorite place
Just a five hour drive from the city
Just follow the road until it stops
And then keep walking for another forty minutes
讓我帶你去我最愛的地方
只要從城市開五小時的車
只要沿路開到盡頭
然後再走個四十分鐘

Then – out of nowhere..
There it is
My cabin!
Right now it’s icy cold
But in sixteen hours, it’s gonna be hot!
接著--冒出來了…
就在那裏
我的小屋!
雖然現在冷得像冰一樣
但在十六小時內,就會熱起來了!


Mmm, I’m gonna make you dinner, baby
I hope you like..
Spaghetti!
Then we do the dishes manually
With over fifteen different kinds of cutlery
嗯,我來做晚餐給你吃,寶貝
希望你喜歡…
義大利麵!
接著我們用超過十五種不同的刀具
親手做菜


Sixty square meters of heaven on earth
A tiny wooden paradise
It’s my own private pinewood Taj Mahal
Except for the shape and the size
六十平方公尺的人間天堂
一個小小的木製仙境
簡直是我私人座落松林間的泰姬瑪哈陵
除了形狀和大小不同之外

The cabin!
Where I come to relax
The cabin!
Wear the same pants for a week
The cabin!
I’ve got skis on my walls
In my cabin..
小屋!
我來這放鬆
小屋!
穿著同一條褲子一個星期
小屋!
在牆上放了滑雪板
在我的小屋裡…


One day this place will be mine
Only split it with my brother, sister, father, uncle and his lover!
有朝一日這地方會成為我的
只要跟我的兄弟姊妹爸爸叔叔和他愛人平分!

And if you like to piss outside..
This is definitely the place for you
Mmm
‘Cause I’ve been pissin’ over here
And pissin’ over there
One time I even pissed over here!
如果你喜歡在外頭小便…
這裡絕對是為你量身訂做

因為我曾在這裡撒尿
也曾在那裏尿過
有一次甚至還尿在這!

But you should never ever shit outside
We have a small, separate cabin
For that kind of stuff!
但你千萬不能大在外面
我們有個小小的獨立小屋
專屬於那種東西!


We can hang stuff on the wall together
As long as it’s copper
Or dead animals
And who’s that man on the wall?
Dad?
DAD? Is that you?
Who put my dad inside the wall?
Dad?
Don’t you worry
I’m gonna get you out of here!
Aaah..
It’s a picture!
我們可以一起在牆上掛東西
只要它是銅質的
或是動物屍體
牆上那個男人是誰?
爸?
爸?是你嗎?
誰把我爸放到牆裡的?
爸?
你別擔心
我會把你弄出來的!
啊…
這是照片!


Sixty square meters of heaven on earth
A tiny wooden paradise

It’s my paradise
這是我的仙境

My own private pinewood Taj Mahal
Except for the shape and the size

It has a shape, it has a size
它有形狀,也有大小

You should really come here some time
Come on, we’ve been married for ten years
Mmm..I miss you so much
And I don’t understand it
Now why don’t you come to my cabin!
你真該找個時間過來
拜託,我們都結婚十年了
嗯…我超想你
我不懂
你現在為什麼不來我的小屋!

We can play some chinachess
And take a long cold shower together!
I got forty nine cards ready to be played with
And a joker from another deck!
Impossible to spot!
我們可以一起玩象棋
一起淋個長長的冷水浴!
我準備好了四十九張卡片可以玩
還有一張另一個牌組的鬼牌!
不可能會被發現!

We can just walk and walk and walk and walk and walk
You know there’s no such thing as bad weather
Only bed kleather
When you come up to my ca-a-a-bi-i-i-i-n..
My cabin
我們可以走啊走啊走啊走啊走啊
你知道沒有什麼壞天氣
只有爛皮衣
當你到了我的小小小~~屋屋屋…
我的小屋

arrow
arrow
    文章標籤
    ylvis 小屋 cabin
    全站熱搜

    日落東方 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()